Taxe de înregistrare
01.
Înregistrare Early Bird
Până pe 10 martie 2025
Medici (Primari, Specialiști): 500 RON
Rezidenți: 150 RON
Farmaciști, nutriționiști, dieteticieni, terapeuți, alte specialități: 200 RON
Asistenți Medicali și Studenți la medicină: 100 RON
Taxele includ TVA 19%
02.
Înregistrare Regular
11-15 martie 2025
Medici (Primari, Specialiști): 600 RON
Rezidenți: 250 RON
Farmaciști, nutriționiști, dieteticieni, terapeuți, alte specialități: 300 RON
Asistenți Medicali și Studenți la medicină: 200 RON
Taxele includ TVA 19%
03.
Înregistrare Late
16-21 martie 2025
Medici (Primari, Specialiști): 800 RON
Rezidenți: 350 RON
Farmaciști, nutriționiști, dieteticieni, terapeuți, alte specialități: 400 RON
Asistenți Medicali și Studenți la medicină: 300 RON
Taxele includ TVA 19%
04.
Taxele includ
Accesul FIZIC/ONLINE la sesiunile plenare și sesiunile de comunicări orale;
Accesul FIZIC la sesiunile plenare, sesiunile de comunicări orale și sesiunile de networking;
Accesul FIZIC în zona expozițională a evenimentului (zona de stand-uri ale partenerilor);
Geanta cu materialele evenimentului pentru cei prezenți FIZIC;
E-book: volumul de rezumate în format electronic disponibil pe site-ul evenimentului;
Programul final al evenimentului;
Accesul la pauzele de revigorare (pauzele de cafea și pauzele de gustări);
Oportunitate de Networking de elită;
Certificat de participare în format electronic cu credite EMC din partea Colegiului Medicilor din România, emis în termen de maxim 30 de zile calendaristice după ȋncheierea lucrărilor evenimentului, transmis prin e-mail pentru toți participanții;
Certificat de participare în format electronic fără credite EMC, emis în termen de maxim 30 de zile calendaristice după ȋncheierea lucrărilor evenimentului, transmis prin e-mail pentru toți participanții;
Diverse materiale promoționale de la partenerii evenimentului pentru cei prezenți FIZIC;
Accesul post-eveniment, online, la sesiunile principale înregistrate.
PARTICIPANȚII ÎNSCRIȘI ÎNCEPÂND CU DATA DE 16.03.2025 PRECUM ȘI CEI CARE VOR ACHITA TAXA DE PARTICIPARE PE LOC LA ÎNREGISTRARE, VOR PRIMI MATERIALELE DE EVENIMENT ÎN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL.
(VALABIL PENTRU PARTICIPANȚII PREZENȚI FIZIC).
05.
Date importante
Data limită pentru înregistarea timpurie (early bird) este: 10.03.2025 (23:59 EET)
Înregistarea normală (regular): începând cu data de: 11.03.2025 până la data de 15.03.2025 (23:59 EET)
Înregistarea târzie (late): începând cu data de: 16.03.2025.
06.
Atenție
Participanții care se înregistrează pentru Participarea Fizică după data de 15.03.2025 precum și cei care vor dori să achite taxa de înregistrare pe loc la Secretariatul evenimentului, vor primi materialele de eveniment în limita stocului disponibil.
Accesul tuturor participanților prezenți FIZIC se va face în baza ecusonului de participant;
În cazul în care un participant nu prezintă ecusonul de participant, organizatorii au dreptul de a-i restricționa accesul la eveniment;
Participanții își vor alege locurile în funcție de criteriul „primul venit, primul servit”. Prin urmare, vă recomandăm să planificați o sosire din timp în sala/sălile evenimentului.
07.
Metode de plată
Prin transfer bancar cu Ordin de Plată
Pe loc la înregistrare
08.
Plata în RON
Se va face prin transfer bancar către:
CONSULTING PARTENER S.R.L.
C.I.F.: RO 17399900
Nr. Registrul Comerțului: J 22/ 832 / 2005
RON IBAN: RO79 RNCB 0175 0335 9784 0002, BANCA COMERCIALĂ ROMÂNĂ
RON IBAN: RO45 BTRL RONC RT0P C622 8701, BANCA TRANSILVANIA
RON IBAN: RO15 INGB 0000 9999 0526 2309, BANCA ING
09.
Plata în EUR
Se va face prin transfer bancar către:
CONSULTING PARTENER S.R.L.
C.I.F.: RO 17399900
Nr. Registrul Comerțului: J 22/ 832 / 2005
EUR IBAN: RO89 BTRL EURC RT0P C622 8701, deschis la TRANSILVANIA BANK
SWIFT CODE: BTRLRO22
09.
Detalii plată
Vă rugăm să specificați numele și prenumele participantului pentru care plătiți precum și numele evenimentului (ex.: Nume, Prenume, Taxa de participare la CNN “BR&AI” 2025);
Dupa efectuarea platii va rugam sa ne transmiteti o copie a ordinului de plata prin e-mail la adresa: office@dimas.com.ro
Valoarea Taxei de Participare este cea din momentul plății, conform valorii taxelor de înregistrare
Pentru participanții care se înregistrează și plătesc Taxa de Participare după data de 15 MARTIE 2025 nu putem garanta toate materialele CNN “BR&AI” 2025.
10.
Anulare participare
Toate solicitările de anulare a înregistrării la sesiunile științifice ale CNN “BR&AI” 2025, trebuie trimise electronic la adresa de e-mail: office@dimas.com.ro cu subiectul: ANULARE INREGISTRARE CNN “BR&AI” 2025;
Anulările primite până la data de 10 MARTIE 2025 (23:59 EET) – rambursare integrală
Anulările primite în perioada 11 MARTIE 2025 – 15 MARTIE 2025 (23:59 EET) – 50% vor fi rambursate;
Anulările primite începând cu data de 16 MARTIE 2025 – nu se va face rambursare.